جديد ترين اخبار در رابطه با تحريم هاي آمريكا عليه ايران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 3 آذر 1391
بازدید : 201
نویسنده : امیرحسین ابراهيمي

 دولت آمريكا با هدف تحت فشار گذاشتن ايران براي متوقف كردن برنامه انرژي هسته‌يي خود تحريم‌هاي بيشتري را در رابطه با جمهوري اسلامي اعمال كرد.

به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا: خبرگزاري آسوشيتدپرس گزارش داد:‌ وزارت خزانه‌داري آمريكا تحريم‌هاي مالي جديدي را عليه ۱۱ شركت ايراني اعلام كرد.

خزانه‌داري آمريكا همچنين چهار مرد از جمله يك اتريشي و سه ايراني را با اتهامات مشابه تحريم كرد.

ديويد كومن، معاون وزير خزانه‌داري آمريكا در امور اطلاعات مالي گفت:‌ ما به افزايش فشار بر ايران مادامي كه از پاسخگويي به نگراني‌هاي جامعه بين المللي درباره برنامه هسته‌يي پرهيز كند، ادامه خواهيم داد.

به گزارش ايسنا، اين در حالي است كه ايران با ارائه يك بسته پيشنهادي جامع آمادگي خود را براي رفع نگراني ادعايي به اصطلاج جامعه جهاني اعلام كرده است، اما ۱+۵ كه خود را نماينده جامعه جهاني مي‌دانند هنوز پاسخي به اين بسته پيشنهادي تهران نداده‌اند.

براساس اين گزارش، خزانه‌داري آمريكا همچنين شركت‌هاي مختلفي را شركت پيش‌رو دولت ايران و شركت‌هاي تحريم شده خوانده است؛ از جمله شركت‌هايي در هنگ‌كنگ، سوئيس و مالزي و اين به معناي آن است كه اكنون اين شركت‌ها هدف تحريم‌هاي موجود قرار مي‌گيرند كه عليه شركت‌هاي والدشان اعمال شده است.

بنابر گزارش رويترز در اين اقدامات خزانه‌داري آمريكا، شركت ملي نفت‌كش ايران، ۵۸ كشتي متعلق به آن و ۲۷ شركت وابسته آن را دولتي اعلام كرده است تا از آنچه تلاش ايران براي تغيير نام كشتي‌ها براي تحريم دور زدن تحريم خوانده شده، جلوگيري كند.
 




:: برچسب‌ها: جديد ترين اخبار در رابطه با تحريم هاي آمريكا عليه ايران ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبلاگ برای زمان نوجوانی بنده است . سال ها است به روز نمی شود . به دلیل مشغله های کاری سال ها است که مدیریت ای صورت نمی گیرد .

ايا از وبلاگ من راضي هستيد؟ايا در آن عضو شده ايد؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلاعات درباره ی همه چیز و آدرس hldvpsdk2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 21456
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com